piątek, 8 sierpnia 2014

CHUDA CZY ANOREKTYCZKA ?

czesć wam :)



Długo mnie tu nie było za co bardzo was przepraszam ale sami rozumiecie wakacje, znajomi ,wyjazdy itp . Postanowiłam wam to wynagrodzić i oto jestem . Dziś post do którego zbierałam sie i nie mogłam się wyzbierać . Stwierdziłam ze nie ma co zwlekać i trzeba poruszyć ten temat a mianowicie CHUDA CZY ANOREKTYCZKA ? Właśnie często zadajemy sobie to pytanie na które często nie znamy odpowiedzi przez co  sami próbujemy nieumyślnie oceniać nie znając historii osoby I nie wiedząc co przeszła . Ostatnio dużo na ten temat czytałam większość osób uważa ze anorektyczki wyglądają tak przez własna głupotę czyli nie dożywieniem zgadzam się z tym ale tylko w niektórych  przypadkach . Reszta dziewczyn cierpi na chorobę nie spowodowana przez nie nawet ty w każdej chwili możesz na nia zachorować .
Powyżej widzicie dziewczynę  jest to przypadek spowodowany przez siebie jak widać jest chuda lecz gdy patrzy w lustro widzi grubą osobę która nie jest . Domyślając się będzie pewnie się odchudzać z myślą o byciu szczupła ale czy nią będzie może będzie anorektyczka ?

Chciałam także poruszyć kwestie wyglądu zapewne prawie każdy człowiek uważa ze anorektyczki nie są ładne seksowne Itp . Z cala pewnością się z tym nie zgadzam każda dziewczyna pomimo tego jak wygląda swoje piękno ukrywa w sobie żeby je pokazać nie trzeba wyglądać idealnie . Zdjęcie powyżej jak dla mnie jest piękne ukazuje naturalność I delikatność tej kobiety  przez co wygląda naprawdę ślicznie . 


A WY CO MYŚLICIE NA TEMAT ANOREKSJI ?

30 komentarzy:

  1. Zdjęcia aż rażą no,ale czasami mamy za niską samoocenę i tak się dzieję ; (
    http://malinoweciernie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. To prawda. Nie powinnismy tych osób w taki sposób oceniać nie znając ich historii. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Każdy jest piękny, każdy ma gdzieś swoje piękno.. to co sprawia że jesteśmy wyjątkowi.. Jednak trzeba zrozumieć to zanim zacznie się za wszelką cenę dążyć do fałszywego zewnętrznego ideału. Wygląd nie ma wpływu na to, co w środku, ale jak widać potrafi zrobić swoje i sprawić, że powoli będziemy zatracać siebie..

    Pozdrawiam,
    essence-of-thoughts

    OdpowiedzUsuń
  4. Masz rację, nie powinniśmy oceniać takich osób, gdy nie znamy ich historii ;) Każdy z nas ma w sobie coś pięknego :)
    Pozdrawiam ~ kikaa-blog.blogspot.com - kliik! ♥

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo ciekawie podeszłaś do tematu ;)
    wspólna obserwacja? ;)
    http://adajejwypada.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie powinniśmy, nie możemy oceniać innych, nie znając ich tak na prawdę :)
    Dziękuję za obserwacje ;)
    Również obserwuje ;*

    http://powodzeniaveronica.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. świetny post, bardzo ważny temat, który ciągle jest na tapecie; obserwuję i pozdrawiam serdecznie ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. BArdzo fajny post! Nie przytłacza, a porusza tak ważny temat.
    Ja chciałabym być szczupła lub nawet chuda. Obecnie jestem "normalna", ale o wiele bliżej mi do osoby szczupłej niż otyłej.
    Wiem, jak straszną chorobą jest anoreksja i nigdy nie chciałabym na nią zachorować.

    Poklikasz w linki w najnowszym poście?
    W zamian mogę zaobserwować Twojego bloga lub dać do niego link w kolejnym poście.
    http://loczek-blog.blogspot.com/- KILK

    OdpowiedzUsuń
  9. nigdy nie chciałabym zachorować na to paskudztwo!

    obserwuję :) http://jjustyys.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Ta dziewczyna w blond włosach wygląda bardzo dobrze, nie powinna się odchudzać. Niestety mamy takie społeczeństwo, które bardzo często toleruje jedynie chude osoby. Szkoda.
    Obserwuję. ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetnie napisane <3 !
    Obs za obs? Odp. u mnie ;*
    ♥ http://my-littleee-world.blogspot.com/ ♥

    OdpowiedzUsuń
  12. WOW jaki ciekawy temat poruszyłaś często zdarza się u nastolatek, że odchudzają się na siłę żeby wyglądać jak modelki, a potem mają anoreksję ;)

    http://aiden-ejsmont.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. BARDZO CIEKAWY POST! :)
    prowadzisz bardzo świetny blog i jesteś naprawdę ślicznaaa! :*
    Obserwuję :)
    http://beansjolanta-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Post który naprawdę daje dużo do myślenia.
    Masz fantastycznego bloga :)
    Może wspólna obserwacja?
    http://fashionbykasix.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Lubię gdy blogerki poruszają nowe tematy... Ja anorektyczką osobiście współczuje ,one nawet nie wiedzą kiedy a się nimi stają najpierw małe odliczanie kalorii , a później w ich jadłospisie pozostaje ogryzek jabłka :( jednak w lustrze widzą fałszywy obraz siebie .
    post daje do myślenia

    OdpowiedzUsuń
  16. Poruszulas bardzo wazny temat.
    Duzo nastolatek odchudza sie a pozniej sa takie skutki :-(
    obserwuje!licze na rewanz

    http:/cudazwlosow.blogspot.com
    lajknij ;-)
    www.facebook.com/cudazwlosow

    OdpowiedzUsuń
  17. anoreksja to najgorsza choroba psyhiczna, szkoda mi tych dziewczyn..
    benia-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Zdecydowanie mowie nie anoreksji, mozna sie odchudzac, owszem , ale zdrowo :) Efekty wyglądają o wiele lepiej :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ciekawy temat, anoreksja to bardzo popularna choroba wśród nastoletnich dziewczyn.

    i-can-make-you-believe.blogspot.com/ Może wspólna obserwacja?

    OdpowiedzUsuń
  20. myślę, że bardzo łatwo w nią popaść, bo ja sama mam początki....
    i to nie jest takie proste, jak się wydaje
    http://czillen.blogspot.com/2014/08/geek.html

    OdpowiedzUsuń
  21. Myślę , że ta choroba jest jedną z najtrudniejszych w pokonaniu , ponieważ niszczy nas psychicznie i fizycznie . Świetny post , bardzo dobrze , że poruszyłaś ten temat . Pozdrawiam i życzę miłego dnia ! + Obserwacja ? , daj znać u mnie : lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. przerażające widoki, mam nadzieję, że kiedyś uda się znaleźć skuteczną terapię, aby młodzi ludzie na nią nie zapadli:(

    OdpowiedzUsuń
  23. Zdjecie z lustrem daje wiele do myslenia ..
    Obserwujemy?:)

    www.HELLO-WONDERFUL.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Poruszyłaś bardzo ważny problem, który trochę jeszcze jest tamatem tabu :/ nasze społeczeństwo jest jeszcze na tyle zacofane, że nie potrafi zachować się wobec osoby chorej, od razu ocenia, że z własnego wyboru tak wygląda.... bo ludzie tylko potrafią oceniać po okładce, a tak jak mówisz, przeciez liczy się też wnętrze, to, co ktoś ma do zaoferowania, charakter, dobroć....
    pozdrawiam :) Daria

    OdpowiedzUsuń
  25. mysle, ze anoreksje powinno sie dusic w zarodku i jezeli ktos zauwazy u siebie takie objawy, powinien udac sie do psychologa, aby ten pomogl mu rozwiazac ten problem rozmowa. ;)

    zapraszam: gertrama.blogspot.com
    obserwujemy? odp u mnie ;*

    OdpowiedzUsuń
  26. Fajne zdjęcia! Zapraszam: http://blogmanekineko.blogspot.com/
    /Jeśli mój blog Ci się spodoba zaobserwuj go, a z pewnością zrobię to samo

    _manekineko_
    blogmanekineko.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Anoreksja jest... po prostu straszna. Najgorsze jest to, że to społeczeństwo wpędza piękne dziewczyny w tę chorobę...

    make-it-to-the-top.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Świetny post, daje dużo do myślenia.
    Szkoda mi tych dziewczyn które tak myślą o sobie.

    http://yukilora.blogspot.com/
    [dawniej beautyandlove]

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za komentarz który sprawia mi wiele radości *.*
Uznaję obserwację za obserwację :*
Odwiedzam każdy pozostawiony link powyżej :)